2015-07-05

Grodzisko Pańskie .

Idąc od strony Strzegowej (jaskini) kierujesz się drogą w stronę niewielkiego wzniesienia. Następnie skręcasz przy sośnie w prawo i po kilkunastu metrach przy niewielkich krzakach w lewo. Zarośnięta ścieżka doprowadzi cię do polanki z której odchodzą trzy leśne dukty. Skieruj się ( najbardziej wydeptanym) na południe i następnie zawróć na zachód przecinając pole na północ. Skrajem lasu idź w stronę brzozy i mijając ją po prawej trzymaj się połamanych drzew, one doprowadzą Cię pod Goncerzycę. Pierwszą skałę którą zobaczysz w lesie musisz mieć po prawej. Skręć ostro w lewo i przetnij sosnowy lasek. Wyprowadzi Cię na polanę, z której kieruj się na Grodzisko Pańskie, niewidocznymi znakami które kiedyś były wymalowane na drzewach. Jak już dojdziesz do podejścia ( ścieżka z czarnej ziemi) to jesteś na miejscu. Zrozumiałeś ? Jak trafisz to daj znać ...pewnego dnia trafiliśmy pod Grodzisko Pańskie i Bezpańską skałę. Na tej drugiej prowadzę onsajtem "Diagonal" VI 2+

Start w Diagonala ;)

Udaje się "ustrzelić" ( po uprzednim kilkugodzinnym czyszczeniu) nową drogę - rysę ,startującą na lewo od Diagonal'i. Mimo groźnie brzmiącej nazwie " In articulo mortis" nie jest bardzo trudna lub niebezpieczna, ma VI 2 i bardzo dobra asekurację ( jeżeli wiemy gdzie ją założyć )

" In articulo mortis"  jeszcze niedoczyszczona

Lukas prowadzi, również na Bezpańskiej, prawdopodobnie nowa drogę - rysę "Wycieczka do Laosu" V (górna granica ;)