2013-11-03

The Final Countdown vol.2 ;)



Ostatni weekend który spędziliśmy na Jurze to szybka objazdówka po kilku rysach które pozostały mi do poprowadzenia na Jurze Północnej. Jedną z nich to mega klasyk Wesoła Krzakówka VI 1+ w Skarżycach jest to  rysa kończąca się w 3/4 ściany z nie asekurowalnym kilkumetrowym wyjściem nad przelot - można się wpiąć do ringów z drogi obok - ja się do nich nie wpinam ;). Druga linia tego dnia to Dolna Rysa 
VI 1+/2    w Zegarowych Skałach ,nieco zapomniana ale charakterem przypominająca Wesołą Krzakówkę. Kolejny cel to Zacięcie Kukuczki VI 1 + które według mnie pretenduję do jednej z ładniejszych dróg - rys na całej Jurze. Wszystkie linie poprowadzone od strzału :) 

Dzień później Daniel Kaczmarek  prowadzi onsightem na Sadku w Podlesicach  Snake VI 2 a Ja w Rzędkowicach fleshuje " Cyklona A " VI 1 +.







Wesoła Krzakówka - Skarżyce


Dolna Rysa  - Smoleń - Zegarowe Skały


Zacięcie Kukuczki - Smoleń - Zegarowe Skały


Zacięcie Kukuczki - Smoleń - Zegarowe Skały


Cyklon A - Rzędkowice - Garaż 


Daniel na "Snake" - Sadek -Podlesice

Dzięki dla Wojtka i Eweliny za wyrozumiałość i wożenie mi tyłka po Jurze..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz