2015-06-29

Góry Towarne, Sokole Góry

Odwieczna magia seksu to linia znajdująca się w Górach Towarnych, z magią ma niewiele wspólnego ale uznałem że jest  rysą ( wykonałem dwa kliny dlatego pozwoliłem Sobie, uznać ją za rysę ) i zgodziłem się z wyceną VI 2+ ( spadłem z krzonem lub chęchem jak kto woli i Pokonałem ją (Magię) w drugiej próbie w stylu GU bz ;).  
W Sokolich Górach odnajdujemy, docieramy, błądzimy umieramy z pragnienia,  Górę Knieję i powtarzam Rysę Kniei ( VI 1 os).
 Na Bońku "zaoszam lub zaoesiłem" Podchwytami Klam z Kamów " VI 2,  oraz Rysę w Studni VI 1  .

Przypadkiem przez pomyłkę, szczęśliwym trafem itd. trafiamy na Skałę Taksówkę a na niej prowadzę, wspinam się  nową drogą, rysą, szczeliną, pęknięciem w stylu GU bz. Łup nie był łatwy, zaliczam trzy loty z ziemią w rękach, doświadczam wielkoduszności ( prawdziwej katolickiej) Lukasa, który wyczyścił nieszczęsną końcówkę drogi.
 " Darmowa Taryfa" bo tak linia została ochrzczona, ma VI 2+/3. Dlaczego łamana wycena pytało już wielu  i wielu zapyta, odpowiedz jest prosta, rączki są różnej wielkości i klinowanie które jest łatwe dla mnie, dla powtarzających może być trudniejsze. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz