2013-09-03

Gardinsztanga

Gardinsztanga to kilkumetrowa rysa w dachu Okiennika Rzędkowickiego poprowadzona przez Piotra Poloczka i Rafała Pietrasiaka w 2006 roku.Chłopaki wycenili ja na VI 4 .Z drogą miałem już do czynienia kilka lat temu, mimo kilku prób  nie udawało mi się pokonać kruksa. W tym roku dzięki patentowi jaki zastosował Piotr i Rafał udało mi się drogę poprowadzić. Serdeczne dzięki dla Kierza ,Roberta i Lukasa za miłą atmosferę w czasie mojego przejścia ;).



Gardinsztanga w obiektywie Jacka Kierza Kierzkowskiego



                                                                 
Tutaj film z przejścia Autorstwa Kierza ( wulgaryzmy zostały spreparowane po nagraniu filmu ;)
https://www.facebook.com/photo.php?v=10201095527607974&set=vb.173651345989631&type=2&theater

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz