2013-11-11

The Final Countdown vol.3 :)

Każdy kto dociera na górę Zborów od strony parkingu TMZZ przechodzi koło Kruka na którym są dwie estetyczne rysy. Nosiłem się z zamiarem poprowadzenia tych dróg i przekonania się jakiej one są naprawdę trudności  i wreszcie postanowiłem się na nich rozgrzać :)  Lewa ryska to V + a prawa VI + .  Raczej staram się nie pisać o łatwiejszych drogach - rysach ale te linie nie dawały mi i wielu moim znajomym spokoju.

Z kilkunastu metrów rysy wyglądają imponująco - 


Prawa rysa Kruka VI +


Lewa rysa Kruka V +


Niedaleko Kruka znajduje się Sadek na którym jest kilka fajnych rys, oraz jedna prawdopodobnie nigdy wcześniej nie poprowadzona znajdująca się na prawo od drogi "Bida" . Rysa została ochrzczona 
"Rysa Doktora Jeremiasza" i wyceniłem ją na VI 2/2 + pokonana w stylu GU RP .Rysa Kończy sie na stanowisku z drogi Bida .



"Rysa Doktora Jeremiasza" VI 2 /2+



Czasami jest tak ze mamy jakąś drogę do poprowadzenia której nie mamy ochoty robić .Taka linią była dla mnie "Analiza Organoleptyczna" znajdująca się na Bibliotece w Podlesicach. Rysa w dachu o wycenie VI 3 poprowadzona dawno temu przez Stasia Piecucha. Droga startuje z głębi schroniska skalnego i często bywa mokra.wczoraj udało mi się poprowadzić ja od strzału co mnie niezmiernie cieszy ..


"Analiza Organoleptyczna" - surrealistycznie :) 


"Analiza Organoleptyczna " - końcówka 


Niekoniecznie poprawna asekuracja ....ale skuteczna,
Wojtek Dylus -tyły ,Ja -środek ,Daniel - czołówka :)




W tym samym Czasie na Sadku w Podlesicach działa Daniel "Drybko" Kaczmarek 
prowadząc "Historie pewnej znajomości" VI 2 + GU RP.  

Daniel dopisał również do swojej listy jurajskich rys "Klopsztangę" VI 3 znajdującą się w  oknie Okiennika Rzędkowickiego , poprowadził ja w stylu GU RP .    Jest to trzecie przejście  linii Jacka "Juniora" Czecha .



"Historia pewnej znajomości  " w moim wykonaniu





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz