2013-11-18

"Cnotka" - Rysa Wacha odzyskała swoją klasę ..

Jak w tytule" Cnotka "odzyskuje swoją klasę po usunięcie ringa  przez Przemka Mizerę. Dzięki Przemek i mam nadzieję ze to dopiero początek małej rewolucji związanej z usuwaniem ringów ze starych klasyków w naszych skałach. Cnotka - Rysa Wacha była ostatnią trudniejszą drogą-rysą której nie poprowadziłem na Kołoczku ,cierpliwość się opłacała. Drogę poprowadziłem onsightem bez kuszącego ringa na starcie :)


 "Rysa Wacha -Cnotka"   Dziewica - Góra Kołoczek


Prowadzenie 

Korzystając z ładnej pogody dokładam do mojej listy rys Jurajskich tegoroczna nowość 
Daniela Drybka Kaczmarka "Cięty filar" VI 2 znajdującą się na Gipsie na prawo od drogi 
" Byczy drobiazg " 
linię "Cietego Filara " poprowadziłem onsightem.



ładna linia "Ciętego Filara"


Start w "Cięty filar"



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz