2013-07-06

Kankan Góra Birów

Jakiś czas temu na portalu Brytan Daniel "Drybko" Kaczmarek reklamował Drogę Włodka "Jacoosia" Porębskiego znajdująca się na Górze Birów. Kankan którego wycena opiewa na VI 2 wydawał się łatwym łupem ....jakie było moje zdziwienie podczas kolejnych prób. Droga startująca lekkim przewieszeniem prowadzącym do półki z której trzeba się "wczołgać" do kominka zajęła mi trzy weekendy ( kilka wstawek weekend)  .Obite barki podrapane kostki porysowane ręce....a to tylko VI 2. Udało mi się w końcu poprowadzić Kankana dzięki patentom które Piotr Poloczek zastosował w swoim przejściu Os !!!   tej linii. Przejście kominka musiało wyglądać okropnie ponieważ nie mieściłem się w nim i każdy ruch był anonsowany okrzykiem jaki wydaje podczas wspinania Adam Ondra... Problem tej drogi tkwi w budowie wspinającego się na niej Ja oraz Drybko mamy duże tyłki i przemieszczanie się w kominku jest wręcz niemożliwe.

 Kankan został powtórzony Przez Marka Płonkę , Marcina Opozdę OS, Piotra Poloczka OS i Mnie .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz