2016-07-04

Remanent...

  Zwykły " sklepowy" remanent w skałach, coś gdzieś umknęło lub zaginęło. Jakaś droga została pominięta a inna odnaleziona. Jastrzębnik "zyskał" nową ładną linię-rysę znajdującą się na Wysokim Okapie ( jego plecy) Los Ami została wyceniona na VI 1 i poprowadzona w stylu OS. ( Autorzy Aga Jakubiak i Ja)

                                                            Los Ami w całej okazałości ;)

Popielowa skała (okolice Bogdanki) wzbogaciła się o dwie nowe drogi -ryski o niewygórowanych trudnościach. Jedna z nich do piątkowa przerysa, druga to  znajdująca się kilka metrów dalej 'rysa na palce" o trudnościach sześć jeden ;) .Fotka wkrótce :)
                                                                 



1 komentarz:

  1. Z rzadka tu zaglądam , ale zawsze z przyjemnością .Wspinam się tradowo , ale na łatwościach . Mam dla Ciebie( dla Was?) ryskę do zweryfikowania : Przedsówka na Skrzyni w Straszykowych Skałach . Ceniona VI , wstawiłem się tam parę lat temu , mój synalek miał taki pomysł :), jak mu nie wyszło - to musiałem też spróbować .
    Wydaje mi się to znacznie trudniejsze .To krótkie -ale wygląda soczyście -off jak złoto , tak przy okazji- jakby się komuś chciało .Chyba że robiłeś, robiliście - wtedy proszę o info ,taka ciekawość:) Pozdrawiam G. Nitka (grzegorznitka1 @o2.pl )

    OdpowiedzUsuń