2009-06-18

EPIZOD 3 Jura Północna cz.II

rzecz gustu ...

...rzeczą gustu był wybór nastepnego celu, linia wyjątkowo dziwna którą trudno spotkac w naszych skałach zmieliła nas niemiłosiernie... pierwsza próba i udaje sie przeczołgac w trudnosciach ...słyszę głos Darka -chyba nie bedzie sześc pięc jak sie na niej rozgrzewasz i ją "zrobiłes" aż do tego miejsca ?
...Zastanawiam sie nad jego pytaniem i próbuję ponownie zaatakowac tyle ze tym razem nie potrafie powtórzyc ruchów.
Nad głową kłebiące się chmury uniemozliwiają dalsze próby.W następnym dniu powracamy z myslą o poprowadzeniu drogi niestety całonocne opady uniemozliwiają wykonania ruchów w trudnosciach...nie jest tak zle nawet jezeli nie wstawię się dzisiaj moze uda mi sie pożyczyc wiecej dużych rozmiarów camów które pozwolą bezpiecznie zaatakować od dołu drogę.Niestety camów nie ma i w dodatku nasza wtorkowa wizyta nie pozwala nawet na wstawienie sie na wędke nie mowiąc o prowadzeniu...deszcz kolejny raz.

prowadzenie

Plan jasny wjeżdzamy,przymiarka na wędke i prowadzenie, tak tez robię.Mam mały problem nie jestem w stanie robić ciągu ruchów.Mimo wszystko decyduję sie na prowadzenie które kończy się masywnym lotem... o mały włos kam nie wyskoczył wsparł się na maksymalnym połozeniu krzywek przygniatając plastikową rączkę.Nastepna próba juz w Kasku po tym jak wyobraziłem sobie tego kama na głowie.(pożyczamy camy przy okazji wizyty w Kielcach od Dr.Know)Tym razem wydaje sie iść gładko.Już po trudnościach wyslizgnęłem sie ze stopnia i zaliczyłem lot wpadając do szerokiej częsci rysy...obrócony do góry nogami poobijany postanawiam odsapnąc i ponownie zaatakować ...Przemo wyciąga kamy.Następna próba to już prawie formalność.Trudnośc sprawia mi wyjście kilka metrów ponad ostatniego kama nie czuję lęku ale mam jakiś głos w głowie który mówi mi - idioto po co wyłazisz nad ten przelot zawisnij i przyjedz jeszcze raz..... staram sie myslec o ruchach i to pozwala skończyć drogę ufff Epizod 3 zakończony chociaż mam kilka pomyslów na prowadzenia na Jurze ale zostawiam je jako relax pomiędzy powazniejszymi wspinaczkami."Wywspinana" Rzecz Gustu E4 VI 5 ....kierunek rejony Podkieleckie...



finał
ps .Szczególne Podziękowania dla Pawła Olędzkiego znanego jako Dr.Know za wypożyczenie Kamów bez których przejscie mogłoby sie okazac wyjątkowo ryzykowne..thx Docctore.Oczywiście dzięki dla Marzeny i Przemka za Cierpliwośc ...
c.d.n.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz